CE SPUN CLIENŢII...


" Datorită şedinţelor de psihoterapie personalizate din cadrul cabinetului de psihologie Psy Essence al Nadiei Cupşa şi a proceselor Călătoria de Brandon Bays, am reuşit să scap de atacurile de panică pe care le aveam de aproximativ 15 ani şi care deveniseră o obişnuinţă în viaţa mea, în ideea în care alte tratamente medicale sau psihologice tradiţionale nu au funcţionat. De la prima sedinţă de psihoterapie am simţit din nou gustul unei vieţi normale, fără anxietate, am respirat parcă un alt aer. În câteva şedinţe schimbarea în bine a continuat să se contureze în întreaga mea fiinţă, am recăpătat control asupra întregii mele fiinţe. Atacurile de panică nu mai există pentru mine, iar corpul mintea şi sufletul meu reuşesc să gestioneze în alt fel situaţiile intense pe care le descoperă viaţa. Chiar si alte aspecte importante la nivelul relaţiilor, abordarea socială în raport cu propria mea fiinţă, poziţionarea la nivel personal a priorităţilor şi dorinţelor au reuşit să se deblocheze cu ajutorul psihoterapiei. De asemenea am dobândit o mai bună claritate în formularea viziunii şi conştientizarea prezentului.  Sunt foarte încântată de tehnicile de psihoterapie dar în primul rând de Nadia ca persoană, propria ei deschidere şi pace interioară sunt o desfătare pentru suflet, un model pentru mine ca şi femeie. Recomand din toată inima: Cabinetul de psihologie Psy Essence - Nadia Cupşa. "  
                                                                                                Alexandra , 30 ani, arhitect




"Mă numesc Flavia şi  vreau să împărtăşesc povestea mea ,în speranţa că va fi de folos cuiva. Am 63 de ani şi destule probleme de sănătate, pe care de-a lungul vremii le-am abordat în diferite moduri cu rezultate… .nesatisfăcătoare.
Până într-o zi când o prietenă mi-a dat o carte care mi-a schimbat viaţa. Cartea se numeşte ,,CĂLĂTORIA” de Brandon Bays si prezintă o metodă de vindecare prin care autoarea cărţii  a reuşit să se vindece cu forţe proprii pe ea însăşi şi chiar şi alţi au obţinut rezultate foarte bune. Mi-a spus de asemenea ca ştie şi la noi în România o psihoterapeută care este specializată în această metodă şi care are experienţă în practica acestui proces . Aşa am cunoscut-o eu pe Nadia Cupşa ,care în cadrul şedinţelor de psihoterapie din cadrul cabinetului Psy Essence, m-a ghidat  în drumul meu către mine unde am descoperit cauzele tulburarilor şi problemelor mele de sănătate.
       Călăuzită de Nadia, o parte din ele le-am rezolvat, o parte sunt în curs de rezolvare. Dar cel mai important este că am rezolvat insomnia cu care mă luptam de peste 30 de ani, în 6 sedinţe ceea ce nu-i puţin lucru, m-am vindecat de furie, mânie şi resentimente.  Sunt calmă şi echilibrată în majoritatea timpului ,ceea ce nu mi s-a întâmplat prea des în viața mea, mi-am îmbunatațit relațiile și comunicarea cu familia şi oamenii din jurul meu.Sunt multe aspecte care s-au transformat în viața mea, ar fi destule de povestit, e atât de intens și personal…….este ceva ce trebuie trăit.
        În orice caz, din acel moment în care cu ajutorul psihoterapiei şi asistenţei Nadiei am ajuns în interiorul fiinţei mele sunt altă persoană ,una care îmi place mult mai mult.
       Dacă vreţi o schimbare pozitivă în viaţa voastră, dacă vreţi să vă cunoaşteți mai bine , dacă aveţi nevoie de vindecare la un nivel mai profund puteți apela cu îcredere la psihoterapie, pe mine m-a ajutat foarte mult . Să vă fie de folos ! "
                                                                                             Flavia, 63 ani, administrator 




       „Făcând psihodramă, în mai puțin de un an, m-am înțeles și descoperit mai mult decât în toți ceilalți. Asta datorită perspectivelor variate ivite în timpul activităților cu grupul și a celor de după întâlniri. Deoarece impactul este mult mai mare, depășește cele 10 ore de lucru efectiv. Am înțeles că sunt mai mult decât rolurile pe care le interpretez în piesa numită „Viață”. M-a ajutat să mă conectez cu Sinele superior.”

            Estera, participantă grup de dezvoltare personală



„Am venit la acest curs la îndemnul unei prietene. Știam ce doresc de la aceste ședințe dar nu aveam încredere că vor avea rezultatul așteptat de mine. Însă pe parcursul ședințelor am realizat că am primit mai mult decât am așteptat, că am rezolvat mai multe probleme decât am crezut că am. Mi-am redobândit sentimentul de încredere în mine și puterea și voința. Vă mulțumesc.”

                                                                                                            Wanda, participantă grup de dezvoltare personală

 


”Psihodrama te ajută să înțelegi că în tine există un leopard rănit, jignit, plin de paraziți. Apoi te ajută să faci o spărtură în gardul frumos vopsit al înstrăinării de sine și să dai piept cu fiara din tine, să o înțelegi, să-i scoți spinii dintre  gheare, s-o cureți de căpușe... În sfârșit, să o tratezi de toate relele care o sălbăticesc.
       Minunat este că vindecarea se produce în grup și asiști cu bucurie la tratamentul fiarelor ”Co-Psihodramatice”.
În timp observi că leopardul nu mai e leopard, gardul își pierde din consistență și…poți intra pe proprietatea care îți aparține de drept!”
                                                                     Maria, participantă grup de dezvoltare personală


       „Inițial n-am știut în ce „mă bag”, recunosc faptul că a fost un fel de „hai să văd despre ce e vorba”. Și nu am luat decizia de a mă alătura grupului de dezvoltare personală şi autocunoaştere prin psihodramă pentru un parcurs de  1 an decât la sfârșitul celor 10 ore ale primei întâlniri.
        Fiecare întâlnire cu grupul mi-a adus ceva nou, m-a făcut să simt și să cunosc mai bine cine sunt eu, a scos la suprafață multe lucruri îngropate mai mult sau mai puțin intenționat pe care astfel le-am putut prelucra și rezolva. Pacea, liniștea, regăsirea echilibrului în tumultul cotidian m-au făcut să realizez efectul pe care l-a avut psihodrama asupra mea.
        Mulțumesc intuiției mele de a o fi contactat initial pe Nadia, mulțumesc ”întâmplării” de a fi ajuns aici.
                                                                                                              Cu recunoștință și drag,

                                                                 Ancuţa, participantă grup de dezvoltare personală







Contact psihoterapeut Nadia Cupsa tel. 0752472214

Știi persoane cărora această resursă le-ar fi de folos?

 Trimite-le un link al articolului pe e-mail sau rețelele de socializare.
Iți mulțumesc. Și sperăm, că și ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București