Testimoniale de la Seminarul SEMINŢE ale FERICIRII, 21 Dec


A fost un seminar minunat în care ne-am deschis sufletele şi am avut bucuria să văd lacrimi de fericire în ochii multora dintre participante. O încântare pentru sufletele noastre! Psih. Nadia Cupşa

" Mi-a plăcut foarte mult. A fost nou, interesant, puţin inconfortabil la început şi apoi relaxant mă bucur că am avut ocazia să particip la acest seminar şi acum că am spart gheaţa, cu siguranţă că aş dori să mai particip la astfel de evenimente. Vă mulţumesc!" Mădălina 🤗

"M-am simţit puţin ciudat la început şi rece . Pe parcurs recele a devenit din ce în ce mai cald şi ciudatul chiar relaxant.
Recomand un asemenea experiment fiecăruia pentru că m-a ajutat să ating nişte zone sensibile, chiar dacă iniţial am încercat să mă opun.
Plec de aici veselă şi cu speranţă că fericirea şi iubirea există şi e prezentă peste tot şi în tot!" Adriana😁


"O experienţă nouă şi inedită de autocunoaştere. Am experimentat în acelaşi timp deschidere faţă de persoane total necunoscute. Mi-a plăcut foarte mult modul inedit de a ne juca şi posibilitatea de a mă putea exprima şi de a fi ascultată şi de a-i putea asculta şi descoperi pe ceilalţi. Mulţumesc a fost un dar minunat!" Andreea😁

"Căutam fericirea, o aşteptam... când de fapt am descoperit că doar am nevoie să privesc mai des în interior şi să îmi dau răspunsul la întrebarea: eu cum mă simt?
Mulţumesc şi sărbători fericite!" Daniela 😊


"În urma acestui seminar am rămas cu ceva util şi frumos: m-a ajutat să mă privesc mai în profunzime, să înţeleg cine sunt şi ce este important pentru mine. Iau cu mine clipe frumoase, zâmbete, voie bună şi întâlnirea unor persoane deosebite fiecare în felul ei specific.
Mulţumesc pentru acest cadou special! Sărbători fericite!" Alexandra M. 😆


"Foarte frumos! O călătorie în interiorul nostru cu ajutorul grupului. Am descoperit că fericirea este în interiorul nostru şi că avem tot ceea ce avem nevoie pentru a fi fericiţi! Foarte inspirat acest seminar şi jocurile realizate şi feedback-urile din partea coordonatoarelor Nadia şi Daniela, cât şi ale celorlalte participante ne-au ajutat foarte mult să pătrundem mai adânc în interiorul nostru unde este fericirea. Felicitari!" Cristina

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București