TESTIMONIALE WORKSHOP VINDECAREA EMOŢIONALĂ, Cluj Napoca - partea I


A fost un seminar complex care a împletit teorii simple şi lucruri de bază pentru optimizarea emoţională, cu tehnici  de accesare a memoriei celulare şi tehnici psihoterapeutice pentru identificarea strategiilor interioare autodistructive şi modalităţi de înlocuirea a lor, cu unele binefăcătoare pentru propria persoană şi pentru relaţia de cuplu. Un minunat cadou ne aşteaptă atunci când decidem să vindecăm rănile emoţionale. Iată ce spun participanţii la acest workshop. Indrăzneste şi tu..........meriţi fericirea!

                                                              18 Noiembrie
                                                         Trainer Nadia Cupşa Psiholog
Am conştientizat cât este de importantă vindecarea emoţională şi prin aceasta chiar creşterea noastră ca fiinţe umane. Exerciţiul din final a fost revelator asupra faptului că dacă nu comunicăm de la suflet la suflet este aproape imposibil să ne înţelegem şi să fim fericiţi în cuplu.
Ligia N.

Participarea la acest workshop mi-a adus o concepţie sănătoasă despre viaţă şi iubire. Mulţumec pentru acestă seară minunată.
Anonim

Acum mă simt uşoară ca şi cum am scăpat de o mare „povară”. Mă simt eliberată de angoase şi simt o stare imensă de bucurie.  Mă simt „curăţată” în interior cea ce mi-a permis accesul la încrederea în sine. Mă simt mai aproape de ceilalţi, mai înţelegătoare simt o veritabilă stare de prietenie faţă de toţi participanţii. Această seară a trezit în mine dorinţa de a alege calea spirituală şi clea iubiri.
Monica

Acset workshop mi-a adus mai multă dragoste pentru semenii mei. Si plec cu sufletul împăcat că am găsit cea ce căutam.
Clementa M.

Am învăţat empatia şi cum să mă pun şi în pielea celuilalt şi să ies starea în care mă gândesc doar la nevoile mele. Mulţumesc din suflet.
Iulia B.


Mă simt reintegrat. A fost mai greu decât mă aşteptam, dar foarte frumos. Cel mai important a foat să îmi dau seama că eu nu sunt emoţiile, nici ale mele nici ale altora ;-)
David

Mi-am descoperit capacitatea de a mă autovindeca şi simt o stare imensă de bucurie şi fericire. Îmi simt sufletul vindecat.  Am făcut în această seară un pas important spre cunoaşterea de sine şi mă simt ca o pasăre Phoenix care renaşte din propria cenuşă.
Anna Maria C.

Plec cu curaj, speranţă şi o mai mare dorinţă de cunoaştere a Sinelui meu. Am acum convingerea şi credinţa că îmi pot găsi liniştea şi bucuria. M-a ajutat foarte mult interacţiunea în grup şi am trăit bucuria că am împărtăşit cu atât de multe persoane dorinţa de autocunoaştere. Am descoperit că mai multe persoane au aceleaşi nevoi ca şi mine şi am simţit foarte multă susţinere.                                                       Anonim

M-au uimit şi încântat simplitatea şi în acelaşi timp eficienţa acestei metode de identificare, conştientizare şi vindecare a emoţiilor. Exerciţiile au fost ca nişte chei la porţile ferecate ale inimii mele. M-a ajutat foarte mult elementul de interacţiune cu ceilalţi şi faptul că s-a creat o deschidere foarte frumoasă în final între noi toţi.
                                                                              Ella

Pentru prima oară în viaţa mea am realizat că trebuie să-mi conştientizez emoţiile şi să le simt. Acest seminar a însemnat pentru mine un plus în demersul de a mă cunoaşte mai bine. Îmi doresc să mai reiau exerciţiile. Vă mulţumesc pentru partea cu îmbrâţişările a fost un gest profund să fac asta cu toate persoanele din jurul meu şi să realizez că am numai gânduri de iubire şi sănătate pentru fiecare. Sper să fie de folos fiecare gând care l-am transmis aproapelui meu.
Corina U.

Acest workshop a avut o dublă valoare, una profesională, prin asimilarea unor modele de exerciţii pentru exprimarea emoţională şi informaţii preţioase legate de vindecarea emoţională  şi una personală prin conştientizarea unor emoţii şi trăiri personale care au trezit în mine dorinţa de introspecţie şi autocunoaştere.
Cristina B.
  ...va urma


Știi persoane cărora această resursă le-ar fi de folos?
 Trimite-le un link al articolului pe e-mail sau rețelele de socializare.
Iți mulțumesc. Și sperăm, că și ei.

.(2012)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București