INFERTILITATEA DE LA DISPERARE LA MIRACOL



Dragele mele, care veţi citi acest testimonial.

            Doresc să vă împartăsesc povestea mea,  în speranţa că vă va fi de folos.

Fertilizări in vitro nereuşite

            În urma cu un an şi  jumătate toate drumurile erau blocate în dorinţa mea de a aduce pe lume un copil .
            Încercam de 4 ani lungi şi cu multe experienţe, unele anevoioase, să avem un copilaş. Făcusem două fertilizări in vitro nereuşite şi mi se dădeau şanse minime de a rămâne însărcinată. Nu vreau sa intru în detalii medicale, vreau doar să spun că şansele erau atât de mici încât ni s-a sugerat că ar fi bine să apelăm la o donatoare de ovule.
            Eram complet demoralizată, deprimată şi mi se părea nedrept ce mi se întâmplă pentru că am făcut lucrurile ca la carte şi mă pregăteam pentru rolul de mamă încă de când eram fetiţă (probabil ca toate fetiţele). Credeam că e rolul vieţii mele şi că viaţa e incompletă fără copilul nostru.
            Undeva în adâncul sufletului mai aveam un sâmbure de speranţă că poate totuşi mai există o şansă. În acel moment mi-a picat neîntâmplător în mână  cartea scrisă de Brandon Bays - Călătoria. Pentru mine a fost suficient, pentru a începe să cred cu tărie că pot schimba lucrurile. Daca alţii au putut, înseamnă că pot şi eu. Nu stiam cum, dar eram convinsă că acest proces în sine mă va ajuta.
            Aşa am întâlnit-o pe domnişoara psiholog şi sexolog, Nadia Cupşa, cu care am avut o comunicare perfectă, care m-a înţeles şi m-a îndrumat îndeaproape în procesul meu terapeutic.

Formula mea de succes – psihoterapia

            Mi-e greu sa va spun ce am găsit acolo...a fost o experienţă atât de personală şi poate atât de diferită, ca pentru fiecare dintre noi. Acum după ce am trecut prin acest proces am convingerea că fiecare persoană cu probleme mai mari sau mai mici, ar trebui să îşi găsească curajul de a face acest demers psihoterapeutic şi de ce nu chiar procesul Călătoria, pentru că, acolo undeva, în trecut, poate există ceva ce nu te lasă să te bucuri de prezent sau de viitor.
             Fiind şi sexolog, Nadia a combinat cu măiestrie procesul psihoterapeutic cu cunoştinţe foarte preţioase de sexologie şi cu alte metode de psihoterapie, cum ar fi psihodrama, în formula mea de succes. Ceea ce părea să fie un sfârşit de călătorie pentru mine şi sotul meu, s-a transformat într-un minunat început. La mai puţin de o lună după încheierea  şedintelor acestui demers psihoterapeutic, am rămas însărcinată pe cale naturală.

Minunea mea există !

            Iată că acum ne ţinem în braţe minunea, copilaşul nostru de 8 luni şi conştientizăm mai mult ca niciodată că nimic nu este imposibil atâta timp cât ai credinţă.
            Mi s-a părut important să vă spun povestea noastră pentru a duce mai departe binele ce ne-a fost facut de bunul Dumnezeu prin Nadia Cupşa şi  Brandon Bays prin faptul că a scris această carte.
            Doresc să încurajez viitoarele mămici care întâmpină dificultăţi în a concepe şi aduce pe lume un copil: nu renuntaţi şi nu vă pierdeţi speranţa !
            Multumirile mele Nadiei Cupşa care a sfidat toate verdictele medicale şi m-a încurajat să cred în mine şi în Dumnezeu ! Și nu s-a înşelat . Minunea mea există !

Roxana, economist, 35 de ani


Știi persoane cărora această resursă le-ar fi de folos?


 Trimite-le un link al anunțului pe e-mail sau rețelele de socializare.
Iți mulțumesc. Și sperăm, că și ei.


DATE CONTACT PSIH. NADIA CUPŞA
 
Mobil: 0752472214(Vodafone)
Blog: http://nadiacupsa.blogspot.ro/
LinkedIn: http://ro.linkedin.com/pub/nadia-cupsa/16/791/a25
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Cabinet-de-Psihologie-Psy-Essence-Nadia-Cupsa
Email: nadia.cupsa@gmail.com
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București