MULŢUMESC

 Ce spun clienţii?


" Datorită şedinţelor de psihoterapie personalizate din cadrul cabinetului de psihologie Psy Essence al Nadiei Cupşa şi a proceselor Călătoria de Brandon Bays, am reuşit să scap de atacurile de panică pe care le aveam de aproximativ 15 ani şi care deveniseră o obişnuinţă în viaţa mea, în ideea în care alte tratamente medicale sau psihologice tradiţionale nu au funcţionat. De la prima sedinţă de psihoterapie am simţit din nou gustul unei vieţi normale, fără anxietate, am respirat parcă un alt aer. În câteva şedinţe schimbarea în bine a continuat să se contureze în întreaga mea fiinţă, am recăpătat control asupra întregii mele fiinţe. Atacurile de panică nu mai există pentru mine, iar corpul mintea şi sufletul meu reuşesc să gestioneze în alt fel situaţiile intense pe care le descoperă viaţa. Chiar si alte aspecte importante la nivelul relaţiilor, abordarea socială în raport cu propria mea fiinţă, poziţionarea la nivel personal a priorităţilor şi dorinţelor au reuşit să se deblocheze cu ajutorul psihoterapiei. De asemenea am dobândit o mai bună claritate în formularea viziunii şi conştientizarea prezentului.  Sunt foarte încântată de tehnicile de psihoterapie dar în primul rând de Nadia ca persoană, propria ei deschidere şi pace interioară sunt o desfătare pentru suflet, un model pentru mine ca şi femeie. Recomand din toată inima: Cabinetul de psihologie Psy Essence - Nadia Cupşa. "
                                                                                                Alexandra , 30 ani, arhitect




   
  ,,Mă numesc Flavia şi  vreau să împărtăşesc povestea mea ,în speranţa că va fi de folos cuiva. Am 63 de ani şi destule probleme de sănătate ,pe care de-a lungul vremii le-am abordat în diferite moduri cu rezultate… .nesatisfăcătoare.
Până într-o zi când o prietenă mi-a dat o carte care mi-a schimbat viaţa. Cartea se numeşte ,,CĂLĂTORIA” de Brandon Bays si prezintă o metodă de vindecare prin care autoarea cărţii  a reuşit să se vindece cu forţe proprii pe ea şi chiar şi alţi au obţinut rezultate foarte bune. Mi-a spus de asemenea ca ştie şi la noi în România o psihoterapeută este specializată în această metodă şi care are experienţă cu această metodă . Aşa am cunoscut-o eu pe Nadia Cupşa ,care în cadrul şedinţelor de pshihoterapie din cadrul cabinetului Psy Essence, m-a ghidat  în drumul meu către mine unde am descoperit toate cauzele tulburarilor şi problemelor mele de sănătate.
       Călăuzită de Nadia ,o parte din ele le-am rezolvat, o parte sunt în curs de rezolvare. Am rezolvat insomnia cu care mă luptam de peste 30 de ani, în 6 sedinţe ceea ce nu-i puţin lucru, m-am vindecat de furie ,mânie şi resentimente.  Sunt calmă şi echilibrată în majoritatea timpului ,ceea ce nu mi s-a întâmplat prea des în viața mea, mi-am îmbunatațit relațiile și comunicarea cu familia şi oamenii din jurul meu.Sunt multe aspecte care s-au schimbat în viața mea ,dar e greu de povestit, e atât de intens și personal…….este ceva ce trebuie trăit.
        În orice caz, din acel moment în care cu ajutorul psihoterapiei şi asistenţei Nadiei am ajuns în interiorul fiinţei mele sunt altă persoană ,una care îmi place mai mult.
       Dacă vreţi o schimbare pozitivă în viata voastră ,dacă vreţi să vă cunoaşteți mai bine , dacă aveţi nevoie de vindecare la un nivel mai profund puteți apela la această metodă, pe mine m-a ajutat foarte mult . Să vă fie de folos ! 
                                                                                             Flavia, 63 ani, administrator

       
   „Încă din perioada adolescenței mi-am dorit să încep un proces de psihoterapie prin care să mă cunosc mai bine, să mă iubesc mai mult, să mă exprim liber și să relaționez sincer cu ceilalți. Încercările de a găsi un terapeut cu care să simt că rezonez și că mă poate realmente ajuta au fost însă cel mai adesea nereușite până la întâlnirea cu Nadia Cupșa. Încă de la prima ședință Nadia m-a ajutat să mă deschid firesc și fără efort și m-a câștigat prin energia pozitivă, acceptarea și înțelegerea pe care le emană. 
      Practic, am trăit o conștientizare profundă a Sinelui meu, stări de pace, de regăsire și de iubire pe care la port în mine de atunci. Prin ședințe terapeutice personalizate, cu diverse tehnici și procedee care mi-au surprins și provoacat mintea și personalitatea, Nadia m-a ajutat să dezvălui și să decojesc straturi adânc sedimentate de convingeri, amintiri, comportamente și emoții negative, care mă limitau și mă împiedicau să-mi realizez potențialul real. 
       Trăisem ani de zile cu gândul că sufăr de o depresie recurentă de care nu voi scăpa niciodată, alternată cu stări de anxietate care ajunseseră să se somatizeze, iar cu ajutorul Nadiei am descoperit și eliberat emoțiile și trăirile ascunse de la baza acestor stări distructive. M-a ajutat să redevin o ființă vie, sănătoasă, fluidă. Dar cel mai important, Nadia mi-a oferit instrumentele prin care să preiau controlul asupra propriei vieți și persoane și să continui zi de zi, chiar individual, să trăiesc în prezent și să-mi expansionez ființa. Recomand din toată inima cabinetul de psihologie Psy Essence al Nadiei Cupșa, atât celor în suferință, cât și celor care se simt bine, dar vor să experimenteze real și plenar viața.” 
                                                                                         Diana, 26 de ani, cercetătoare şi art writer

         
"Eram într-o perioadă foarte grea a vieţii, în care nu mai ştiam cât mai am de trăit. aveam o tumoare cerebrală de gradul II, am fost operat  însă intervenţia chirurgicală la care a fost supus nu a facut posibil să înlăture total masa tumorală, deoarece se afla într-o zonă care ar fi putut periclita chiar viaţa sau funcţiile vitale. Astfel ca a rămas un rest de formatiune tumorala de 5 cm. Am aflat de cartea "Călătoria" de Brandon Bays şi după ce am citit-o am rămas impresionat de ea şi mi-am dorit să experimentez şi eu acest proces. Aşa am descoperit-o pe Nadia Cupşa psihoterapeut şi cu foarte multă experienţă în realizarea acestei metode care a facut formarea direct cu Brandon Bays şi am început să fac acest procedeu cu ea. În cadrul acestor şedinţe mi-am regăsit speranţa de a trăi şi mi-au ridicat foarte mult moralul. Toate aceste şedinţe m-au deschis pentru vindecarea şi am refăcut analizele după 6 luni şi formaţiunea tumorală s-a redus cu 55%. Doctoriţa care mi-a făcut analiza mi-a recomandat să continui cea ce am început şi după încă 4  luni am participat la seminarul The Journey Intensive şi am simţit că vindecarea mea este completă."
                          Adrian S., click pentru a vedea interviului lui Adrian la Kanal D
   


      
,,Lucrez cu Nadia Cupşa de câteva luni de zile pe problemele legate de intimitate în cuplu şi sexualitate.
            Apreciez în mod special faptul ca Nadia urmăreşte un program bine definit şi o strategie prin care identifică şi apoi tratează şi practic dizolvă toate aspectele disfuncţionale care m-au supărat şi mi-au creat dificultăţi dintotdeauna în viaţa mea personală şi cărora nu le-am găsit o rezolvare prin metodele la care am apelat până acum.
            Această abordare terapeutică structurată şi urmarită cu constanţă este combinată cu o abordare spontană, ad-hoc şi o adaptabilitate care mi-a fost de mare ajutor atunci când am avut de infruntat momente dificile. Astfel, am fost foarte impresionată de tactul şi căldura cu care Nadia a dezamorsat câteva episoade în care mă aflam într-o stare emoţională foarte proastă şi a reuşit să mă re-echilibreze cu delicaţete şi eficienţă.
            Pe parcursul terapiei, Nadia m-a îndrumat şi spre alte tehnici şi terapii care completează procesul meu de vindecare şi rezultatele au apărut foarte rapid. Practic am putut să văd cresc de la un nivel la altul în fiecare lună şi cum mă descopăr din ce în ce mai mult pe mine însămi. Am facut schimbari uriaşe atât la nivelul relaţiilor intime, cât şi la un nivel mai larg în viaţa mea, în alegerile care privesc toate relaţiile mele şi astfel am început să dau curs situaţiilor care îmi oferă un înalt nivel de confort, bucurie şi valoare.
            Recomand cu multa căldură şi încredere serviciile terapeutice oferite de psih. Nadia Cupşa, şi sunt recunoscătoare că am întâlnit-o şi că lucrează cu mine.

Cu cele mai bune gânduri!"

                                                                  Oana, 36 ani, Head of Marketing & Communications


                                              

Practician acreditat in metoda The Journey- Nadia Cupsa
Contact: tel 0752 472 214

Citeşte şi :
Cabinet de psihoterapie  Bucureşti, Braşov


Știi persoane cărora această resursă le-ar fi de folos?

 Trimite-le un link al articolului pe e-mail sau rețelele de socializare.
Iți mulțumesc. Și sperăm, că și ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București