BALSAM PENTRU SUFLET

Brad Pitt despre soția sa :

 

" Soția mea se îmbolnăvise. Era mereu stresată şi nervoasă din cauza problemelor de la serviciu, din viața personală, a neîmplinirilor ei și ale copiilor. Pierduse în greutate aproape 15 kg si ajunsese la 40 kg. Devenise extrem de slabă şi plângea frecvent. Nu mai era deloc o femeie fericită. Au început apoi durerile de cap aproape continue, dureri în piept şi chiar nevralgii intercostale. Nu mai dormea bine, adormea abia dimineața și obosea foarte repede în timpul zilei. Relația noastră ajunsese in punctul in care urma să ne despartim. Frumusețea îi dispăruse, avea cearcane uriaşe, nu mai avea grijă de ea. Au început să refuze să mai joace în filme şi refuza  orice rol i se propunea. Îmi  pierdusem speranța și a crezut că vom divorța destul de repede ... 

Am decis să schimb ceva

       Dar apoi m-am decis să acționez si să fac ceva. Aşa am început să mă port extrem de frumos. Flori, daruri și complimente, gesturi de afectiune pentru care nu le mai făcusem. Am surprin-o si am încântat-o în fiecare minut. Am inceput să trăiesc doar pentru ea. Am vorbit în public doar despre ea. Am dus toate discutiile în direcția ei. Am lăudat-o în fața prietenilor nostri. Păre aproape imposibil, să se mai petreacă ceva, dar uimitor ea a înflorit. A inceput să mai ia în greutate, nu mai era nervoasă și a început să mă iubescă chiar mai mult decât oricând. 

Cea mai frumoasă femeie din lume
 
     Rezutatul  a fost că ea a devenit cea mai frumoasă femeie din lume, idolul a milioane de bărbați și femei din întreaga lume, iar eu am fost cel norocos a căruia soartă mi-a permis să o iubesc, să o ador si să o îmbrățișez.  Da, m-a iubit chiar mai mult decât oricând . Atât de mult încât nu mi-am putut imagina niciodată că cineva poate iubi atât de mult."

  "După acestă experienţă am realizat un lucru : femeia este reflectarea bărbatului de lângă ea."

"Dacă o iubești până la punctul nebuniei, ea va deveni o nebunie."


Brad Pitt ( traducere aproximativă )


Balsam pentru suflet

   Am deschis acestă rubrică deoarece cu siguranţă avem cu toţii poveşti minunate,  extraordinare sau simple despre cum iubirea a învins. De aceia vă invit pe toţi cei care doriţi să ne scrieţi chiar şi în anonimat povestirile voastre, ele ar putea ajuta multe cupluri să înţeleagă ce este iubirea adevărată, ar putea trezi speranţă multor inimi zdrobite sau aflate la un moment de răscruce, ar putea aduce o rază de lumină şi iubire. Rog pe toţi cei care doresc să ni se alăture în această iniţiativă, să ne trimiteţi aceste relatări la adresa de email nadia.cupsa@gmail.com.



Citeşte şi:
Moment pentru suflet

Grup Relaţii Împlinitoare
Test de evaluare a Inteligenţei Relaţionale
Psihoterapie de cuplu

Știi persoane cărora această resursă le-ar fi de folos?

 Trimite-le un link al articolului pe e-mail sau rețelele de socializare.
Iți mulțumesc. Și sperăm, că și ei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Ce-si doresc femeile?

Dezvoltare personala, Psihodrama, Autocunoastere

Grup de reală conectare, București